To our better half

Vi gleder oss skikkelig til å få deg med på laget! Her finner du (forhåpentligvis) det som skal til for å komme i gang i den nye jobben din. Lurer du på noe? Bare spør!

Vi praktiserer en slags "frihet under ansvar", hvor hvert enkelt av oss forventes å selv bidra til å fylle arbeidsdagene med lure arbeidsoppgaver. Mangler du fortsatt nok å gjøre? Si fra til Eivind.

Når du har ledig tid

Ting du bør gjøre

  1. Lage/oppdatere CVen din og legg den i denne mappen.
  2. Bli tatt bilde av sånn cirka første dagen og hilst velkommen på Instagramkontoen til Behalf.
  3. Skrive en artikkel om deg selv til Kampanje, Kreativt forum etc. Se gjerne på noen av de tidligere sakene som blitt publisert.
  4. Bli tatt bilde av fotografen vår, så vi har bilde av deg til PR-saken og egen nettside.

Ting som er fint å gjøre

  1. Endre arbeidssted på LinkedIn-profilen din.
  2. Oppdatere FB-infoen din med nytt arbeidssted.
  3. Gå gjennom alle Trello-brettene og legge til dine forslag/innspill.
  4. Ta tak i lure ting du synes bør gjøres (bare si fra til oss andre så vi ikke gjør dobbeltarbeid).
  5. Lage blogginnlegg på Medium eller gjøre noe annet som profilerer deg på et eller annet vis.

Ukentlige statusmøter

Vi er alle opptatt i kundeprosjekter til daglig, så det faste statusmøtet vårt hver uke er viktig for å få bedre oversikt over alt som skjer i butikken vår.

Statusmøtet gjennomføres kl 09.30-11.00 hver mandag. For de som ikke har mulighet å delta fysisk på kontoret er video via Appear.in et alternativ.

Vi har en fast agenda hvor vi går igjennom Trello-boardet, og fordeler oppgaver i tillegg til prosjektarbeid. Bruk din Google-bruker til å logge inn.

Husk: det er hvert enkeltes ansvar å se gjennom og oppdatere sine respektive oppgaver i forkant av statusmøtet.

Timeføring

Vi bruker Harvest som timeføringsverktøy og Forecast til å planlegge prosjekter frem i tid. Bruk din Google-bruker til å logge inn i Harvest.

Husk: alle må føre timer før mandag kl 09.00 etterfølgende uke. Eivind trenger timene for å sikre prosjektplaner, allokering og fakturering.

Applikasjoner og tilganger

Google-kontoer

Du har fått tilgang til ny epost-adresse på: fornavn@behalf.no. Det blir spennende å se hvor lenge vi kan komme unnen å ikke bruke etternavn i tillegg :)

Vi bruker Google Drive File Stream som felles arbeidsområde og til å dele filer.

Vi bruker (som oftest) Google Docs og Google Spreadsheet til å skrive eller lage tilbud og estimater. Husk å plassere dokumentene i riktig mappe på fellesområdet, så vi enkelt finner de igjen.

Slack

Vi bruker Slack til daglig kommunikasjon, men prøver å ta de store diskusjonene når vi alle er tilstede på kontoret.

Vi har blitt enig om at ingen kan forvente svar utøver vanlig arbeidstid, men bør få respons ila. neste arbeidsdag. Bruk din Google-bruker til å logge inn.

Adobe Creative Cloud

De av oss som titulerer seg designer bruker Adobe-pakken. Uansett stillingsbeskrivelse bør du ha mulighet til å åpne filer vi jobber med. Si fra til Gustav om du savner en konto.

Figma

Noen bruker heller Figma. Joakim kan gi deg tilgang til vår selskapskonto.

Heroku

Joakim kan gi deg tilgang til vår selskapskonto.

GitHub

Joakim kan gi deg tilgang til vår selskapskonto.

Andre applikasjoner

Kjøp det du trenger for å gjøre jobben din, men sjekk først om vi har lisenser fra før.